прв циклус студии:

Современ англиски јазик 1 и 2 – Академско пишување

Современ англиски јазик 3 и 4

Во октомври 2006 се запишав на додипломски студии при Катедрата за англиски јазик и книжевност, Филолошки факултет ,,Блаже Конески“ и дипломирав во јуни 2010. Во ноември 2011 ги започнав студиите од втор циклус, исто при Катедрата за англиски јазик и книжевност во областа Наука за јазик, а во 2015 ги завршив постдипломските студии и ја одбранив магистерската теза под наслов ,,Усвојувањето на слабите и јаките форми на англиските граматички зборови од страна на македонските изучувачи на англискиот јазик“.

 

Работно искуство

 

Во периодот од 2010 до 2014 година бев ангажирана при Катедрата за англиски јазик и книжевност како надворешен соработник – демонстратор по предметите Морфологија на англискиот јазик, Фонетика и фонологија и Современ англиски јазик 1 и 2, а во учебната 2013-2014 и при Катедрата за  преведување и толкување за предметот Англиски јазик Б. Во наредниот период од 2013 до 2018 бев ангажирана на програмата за нематични факултети: Факултетот за ликовни уметности (2013-2014) и Машинскиот факултет (2013-2018). Во меѓувреме работев како наставник по англиски јазик, прво во училиштето за странски јазици Мондо Линк (2010-2013) и ЛингваЛинк (2014-2020), каде држев курсеви на ниво од А0 до Ц2 за возрасни и деца. Од септември 2020 сум вработена како лектор при Катедрата за англиски јазик и книжевност по предметот Современ англиски јазик. Од ноември 2020 сум исто така и волонтер во Pronunciation Special Interest Group (PronSIG) на меѓународното англиско здружение IATEFL.

 

Учество во проекти

 

– ноември 2020 – до денес: Еразмус+ проектот Развивање на програма за додипломски и последипломски студии по применети јазици (DAFLS: Developing Applied Foreign Language Skills).

– март – јуни 202: учество во проектот Психосоцијална поддршка за наставниците и студентите на Филолошкиот факултет „Блаже Конески“ Скопје во време на пандемија.

 

Други ангажмани

 

Во последните три години, сум учествувала на следниве конференции:

– PronSIG 2023 October Conference (14 октомври 2023 – коавтор),

– EPIP 7: 7th International Conference on English Pronunciation: Issues and Practices (18-20 мај 2022 – коавтор),

– ESIDRP: English Studies at the Interface of Disciplines: Research and Practice (8-9 април 2022 –  коавтор),

– ELTAM MK 11th International conference (18 октомври 2021 – автор),

– PronSIG 2020 October Conference (4 октомври 2020 – автор).

Библиографија на научни и стручни статии:

 

  1. Kirkova-Naskova, A., & Duckinoska-Mihajlovska, I. (2023). Explicit instruction of pronunciation learning strategies and word-stress rules: Examining learners’ reflections from diary entries. Palimsest, 8 (16), 179–190. https://doi.org/10.46763/PALIM23816187k
  2. Duckinoska-Mihajlovska, I., & Kirkova-Naskova, A. (2023). A short teaching intervention on word-stress rules and pronunciation learning strategies: An exploratory study. In A. Henderson & A. Kirkova-Naskova (Eds.), Proceedings of the 7th International Conference on English Pronunciation: Issues and Practices  (pp. 46–60). Université Grenoble-Alpes. https://doi.org/10.5281/zenodo.8174024
  3. Duckinoska-Mihajlovska, I., and Joshevska-Petrushevska, M. (2023). EFL composition instruction: Use of discourse markers in compositions of Macedonian L1 university students. In Z. Trajkova Strezovska, N. Stojanovska-Ilievska, M. Bekar & M. Joshevska-Petrushevska (Eds.), Proceedings of the ESIDRP International Conference: English Studies at the Interface of Disciplines: Research and Practice (pp.77–92). Ss. Cyril and Methodius University in Skopje.
  4. Duckinoska, I. (2021). Vowel reduction of English grammatical words by Macedonian EFL learners. In A. Kirkova-Naskova, A. Henderson, & J., Fouz-González (Eds.), English pronunciation instruction: Research-based insights (Vol. 19, pp. 279–301). John Benjamins Publishing Company. https://doi.org/10.1075/aals.19.12duc
  5. Duckinoska, I. (2017). English prepositions and conjunctions with different pronunciation variants: How do Macedonian learners deal with them? In M. Bekar, K. Maleska & N. Stojanovska-Ilievska (Eds.), Proceedings of the ESIDRP International Conference: English Studies at the Interface of Disciplines: Research and Practice (pp.215–226). Ss. Cyril and Methodius University in Skopje.

 

Блог

 

  1. Duckinoska-Mihajlovska, I. (2022, August 17). Teaching syllable structure as an effective learning tool. PronSIG’s blogs. https://pronsig.iatefl.org/teaching-syllable-structure/
  2. Duckinoska-Mihajlovska, I. (2021, September 6). Reading aloud as a potential pronunciation tool for teaching thought groups. PronSIG’s blogs. https://pronsig.iatefl.org/ra-thought-groups/
  3. Duckinoska, I. (2021, June 7). How to transform classroom activities into pronunciation training. PronSIG’s blogs. https://pronsig.iatefl.org/pronunciation-training/

 

 

Линкови

 

LinkedIn Profile: https://www.linkedin.com/in/ivana-duckinoska-mihajlovska-49339a86/