прв циклус студии:

Практична подготовка за наставата по англиски јазик 1 и 2,

Стратегии на учење и Следење и оценување во наставата по англиски како странски јазик,

Дискурзивна анализа во наставата

 

втор циклус студии:

Мотивациски фактори во учењето странски јазик

 

трет циклус студии:

Идентитетски прашања во наставата по странски јазици

  • Додипломски студии: Филолошки факултет „Блаже Конески“, УКИМ – Скопје
  • Магистерски студии: Факултет за образование, Универзитет во Лидз, Велика Британија
  • Докторски студии: Филолошки факултет „Блаже Конески“, УКИМ – Скопје

 

Работно искуство:

Од 2004 година Ончевска Агер работи како лектор по Современ англиски јазик на Катедрата за англиски јазик и книжевност при Филолошкиот факултет „Блаже Конески“ во Скопје. Низ годините на Катедрата напредува во звањата виш лектор (2009), доцент (2013) и вонреден професор (2018). Вклучена е во наставата по методика на наставата по англиски јазик, пишување и преведување.

 

Од самите почетоци на нејзината кариера, Ончевска Агер интензивно соработува со Британскиот совет – Македонија, и тоа како координатор на проектот за настава по англиски јазик, член на проектот Writing University, обучувач на наставници и ментори по англиски јазик во РМ, како и оценувач за испитите на Кембриџ (FCE и PCE) и IELTS. Ончевска Агер соработува со Британскиот совет и во својство на модератор на онлајн курсеви за професионален развој на наставници по англиски јазик ширум светот. Во периодот од 2016 до 2019 година таа станува дел од проектот на Британскиот совет – Мексико Online MA in ELT и држи онлајн настава на магистерските студии на Универзитетот во Саутемптон (В. Британија) по предметите Дискурзивна анализа и Истражувачки вештини.

 

Редовно учествува на конференции во земјата и странство. Паралелно со тоа, осмислува и организира семинари и работилници за професионален развој на искусни и помалку искусни наставници по англиски јазик во Р. С. Македонија. Учесник е во два значајни проекти на Факултетот: Психосоцијална поддршка на Филолошкиот факултет „Блаже Конески“ (2021-2022) и Подобрување на функционалната писменост во Р. С. Македонија (2023-).

Книги (научни – автор, уредник, ко-уредник и/или автор и уредник):

 

  1. Ончевска Агер, Е., Китановска-Кимовска, С. и Тасевска Хаџи-Бошкова, И. (Приредувачи) (2024). Нови, безбедни простори: Прирачник за наставници од Проектот за психосоцијална поддршка на Филолошкиот факултет „Блаже Конески“. [Е-издание] Скопје: Филолошки факултет „Блаже Конески“.
  2. Ончевска Агер, Е. и Ивановска-Наскова, Р. (2023). Настава во пандемија: Искуства и поуки од истражувањето на ставовите на студентите и наставниците на Филолошкиот факултет „Блаже Конески“ [Монографија]. Скопје: Филолошки факултет „Блаже Конески“.
  3. Aliaga Salas, L. and Ončevska Ager, E. (Eds.). (2020). Creating quiet reflective spaces: Language teacher research as professional development. Faversham: IATEFL. (ISBN: 978-1-912588-27-5)

Библиографија на научни и стручни статии (избрани поважни библиографски единици, до 30):

 

  1. Ончевска Агер, Е. (2021). Педагогија на заробените: За важноста на делото на Пауло Фреире за методиката на настава. Литературен збор 1-3: 159-166.
  2. Ончевска Агер, Е., Малеска, К., Тасевска Хаџи-Бошкова, И., Китановска-Кимовска, С. и Карапејовски, Б. (2021). Активностите на Комисијата за унапредување на наставата на Филолошкиот факултет „Блаже Конески“ во Скопје како чекор кон преосмислување на постојните концепти. Годишен зборник Филолошкиот факултет 46: 111-122.
  3. Ончевска Агер, Е. и Ивановска-Наскова Р. (2021). Настава на Филолошкиот факултет „Блаже Конески“ во услови на пандемија: Извештај од првата истражувачка фаза. Годишен зборник Филолошкиот факултет 46: 123-130.
  4. Ончевска Агер, Е. (2020). Професионален развој за наставници преку колегијално менторирање. Литературен збор 4-6: 137-144.
  5. Ончевска Агер, Е. (2019). Позитивна психологија за професионална надградба на наставниците. Годишен зборник 45: 81-90.
  6. Ончевска Агер, Е. (2018). Преку глобални компетенции за наставниците, до глобални компетенции за учениците. Годишен зборник 43-44: 147-160.
  7. McArthur, J. and Ončevska Ager, E. (2024). Authentic assessment to nurture students’ self-worth: Interview with Dr Jan McArthur. ELT Research, 39: 35-40.
  8. Ončevska Ager, E. (2023). The pandemic as a catalyst for teacher and student well-being. ELT Journal, ccad029, https://doi.org/10.1093/elt/ccad029
  9. Ončevska Ager, E. (2023). Developing teacher agency in a teacher education context. The European Journal of Applied Linguistics and TEFL, 12(1): 111-128.
  10. Ončevska Ager, E., Kitanovska-Kimovska, S., Hadzi-Boshkova Tasevska I. & Maleska, K. (2023). The case for offering psychological support to staff and students in higher education. ESIDRP Proceedings: 93-108.
  11. Ončevska Ager, E. (2022). Systematic Informed Reflective Practice: Facilitating Knowledge and Agency Co-construction Through Mentoring. In Wyatt, M. and Dikilitas, K. (Eds.) International Perspectives on Mentoring in Language Education. Palgrave Macmillan. (87-104).
  12. Ončevska Ager, E. (2022). Creating online learning spaces for pre-service teachers: A Macedonian-USA collaboration. International Journal of Education and Philology, 3(1): 6-12.
  13. Ončevska Ager, E. (2022). Challenging the ‘positive-negative-positive sandwich’: Creating non-evaluative spaces for teacher learning. IATEFL Virtual Conference Selections: 37-38.
  14. Ončevska Ager, E. and Ivanovska-Naskova, R. (2021). What constitutes good quality online teaching in a university setting during a pandemic: Insights from a mixed-methods study. Philological Education: From Theory to Practice. Karolczuk, M., Lewicka-Mroczek, E. and Sawicka-Mierzyńska, K. (Editors). University of Bialystok, (205-218).
  15. Ončevska Ager, E. (2021). Facilitating student engagement in online discussions through self-organisation. Journal of Learning Development in Higher Education, No. 22: Special Edition, Compendium of Innovative Practice: Learning Development in a Time of Disruption https://journal.aldinhe.ac.uk/index.php/jldhe/article/view/769/542
  16. Ončevska Ager, E. (2021). Using the arts to support student teacher reflection: Towards ‘thirdspace’ thinking. ELT Research 36: 45-50.
  17. Ončevska Ager, E. (2021). Setting up virtual exchange for pre-service teachers: A collaborative project between a Macedonian and a US university. Challenges of the Changing World – Building a Safer Future. International Conference on Social Sciences and Humanities Book of Proceedings: 197-202.
  18. Ončevska Ager, E. (2020). Focus on wellbeing in a multicultural teacher education context: The ‘why’ and a suggested ‘how’. International Scientific Multilingual Conference “Multilingualism as a Challenge of a Linguistic, Literary and Cultural Communication”: 360-366.
  19. Ončevska Ager, E. (2020). Power relationships and learning to teach: Insights from discourse analysis. ESIDRP Proceedings: 52-64.
  20. Ončevska Ager, E. and Mercer, S. (2020). Drawing on positive psychology to support language teacher well-being. IATEFL 2019 Liverpool Conference Selections: 227-228.
  21. Ončevska Ager, E. and Aliaga Salas, L. (2020). Teacher Associations and ELT research initiatives: Who and how?. IATEFL Voices 276 (Sept/Oct): 25-27.
  22. Ončevska Ager, E. & Wyatt, M. (2019). Supporting a pre-service English language teacher’s self-determined development. Teaching and Teacher Education, 78: 106-116.
  23. Ončevska Ager, E. (2019). An online course for alternative professional development: Focus on teacher wellbeing. IATEFL Teacher Training and Education SIG Newsletter: 4-5. (ISSN: 2520-2642)
  24. Ončevska Ager, E. & Mercer, S. (2019). Positivity for teacher wellbeing: A training course to help language teachers flourish. The Teacher Trainer Journal, 33(1): 20-22.
  25. Ončevska Ager, E. (2018). (Re)searching classroom episodes to stay professionally alert: Exercises in Systematic Informed Reflective Practice. ELT Research, 33: 17-19.

Линкови (до 5)

Доколку има релевантни линкови коишто сакате да ги споделите во библиографијата, наведете ги во овој дел.

 

https://www.linkedin.com/in/elena-oncevska-ager-aa449545/?originalSubdomain=mk